11 junio, 2007

ECOMEME

la Carme de castelldefels, segur la coneixeu m´ha enviat un meme(pinchad en la palabra si no sabeis lo que es, yo no lo sabía) que aunque me va a costar lo pondré y haré mio. os dejo un fragmento de su post:

La idea és donar a conéixer la Bandera Medioambiental i el que em sembla més interessant: emmagatzemar petits consells amb la finalitat de disminuir el consumisme que ens fagocita i millorar el nostre entorn.

Jo em comprometo a utilitzar el transport públic, encara que aviat tornaré a poder disposar del cotxe.

Convido a l'Àlex Serrano, a la Gisela Navarro, a la Paqui Soriano y a la Bruguers a aportar el seu compromís mediambiental i a extrendre'l a les vostres amistats de la bloquesfera.

2 comentarios:

Carme Sànchez Martín dijo...

Així m'agrada que fem xarxa i per "coses" interessants i importants!!!!

Anónimo dijo...

Tot i que em sembla bé aquesta proposta que fas, no deixa de resultar-me graciós que tu et facis partícep de tenir compromís medioambiental, quan el govern al qual pertanys ha decidit carregar-se el darrer espai verd que teníem a Viladecans. I no digueu que és un ecobari, perquè qualsevol que es miri el projecte i entengui una mica, veurà que és MENTIDA. Fer un parc no és fer un ecobarri ( i menys si és com tots les parcs que feu: pur ciment). Allà tu amb la teva consciència ecològica.